piątek, 10 maja 2013

Wpis o grach

Ze względu na to, że mam bardzo mało czasu na gry, szczególnie te..
..."pełnometrażowe" Zaczęłam bawić się w gierki na facebooku.
Każda z moich koleżanek ma swoją ulubioną gierkę, która zajmuje się na nudnych wykładach.
No ja takiej nie miałam do dziś.
Chciałam przede wszystkim, aby byłą to taka gierka, w którą byłabym pierwszą osobą, która mogła grać.
Szukałam, szukałam-ciężko mi dogodzić.
Wreszcie coś znalazłam...Magic Ride
Mini gierka, piękny tajemniczo-mroczny świat.
Czarownice, ogniste ptaki, jednorożce, duchy, zaklęcia...wszystko to co lubię
Więc chcę być najlepsza-dobijam 15 level, oby nauka nie wycierpiała.
Druga fajna gierka nie na fejsa, to Witch NooBoo Mary- widać, że lubię gdy o czarach i wiedźmach.
Z tym, że ta druga gierka-to o złej wiedźmie, mordujemy wieśniaków, którzy chcą nas zaćupać, bo porywamy ich piękne córki. Już przeszłam tą gierkę:)
Nie ma to jak zamienić człowieka w żabę.
Ale teraz skupiam się na dobrej czarownicy.
Ps. coś dziwnego dzieje się z moim kompem, wydaje odgłosy ptaków i świerszczy.:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz