środa, 27 marca 2013

Robin- The Path

Dziś grałam Robin, najmłodszą spośród sióstr.
Robin jest wesołą dziewczynką, uwielbia się bawić.
Pociągają ją zabawy z zwierzętami, chyba interesują ją wilkołaki.
Widziałam różne sceny przemierzając las.
Jedno z powtarzających się motywów plus zwierząt są jej urodziny.
Z tego co dopatrzyłam się z świeczek- trzecie.
Teraz jak zinterpretować to, co mogło jej się stać.
Podejrzewam, że Robin zawsze chciała mieć psa, wyobrażała sobie że są wilkołakami.
Może dostała jednego na urodziny. Uwielbiała wieszać się na jego plecach, żeby ten ją poniósł w biegu.
Może pies tego nie lubił i pogryzł ją śmiertelnie w trakcie choroby, lub miał wściekliznę.(może ona w tej chorobie wyobrażała sobie, że jest wilkołakiem).
Gdy przeszła dom babci, słyszałam jakby chrapanie. Mogła równie dobrze spać, a zdenerwowany pies pogryzł ją we śnie. W końcowej scenie wpada po prostu w grób.
Ale zastanawia mnie...3 urodziny, kołyska, coś musiało się wtedy stać, bo w grze ma 9 lat.
Ta gra jest strasznie intrygująca...
zobaczymy co dalej....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz