środa, 20 marca 2013

Zimno

Myślałam nad tym, żeby zmienić coś w sobie.
Chodzi mi o wygląd, styl ubierania się.
Nie wiem czemu, ale brakuje mi odwagi. Bardzo podoba mi się styl vintige, retro.
Chciałabym poczuć się też trochę młodziej, zapuścić włosy.
Nigdy mi się nie udało zapuścić włosów, bo moje są łamliwe,
a teraz mam ogromne odrosty.
Chcę odzyskać naturalny kolor, a swoją teraźniejszą fryzurę mogę tłumaczyć -ombre hair?
Podoba mi się wiele rzeczy, małych rzeczy, co za przyjemność kupić gacie wielkości xl.
Aż się nie chce KUPOWAĆ, dlatego nie KUPUJĘ.
Nie chce mi się o siebie dbać, przez to.
Po co mam się malować, skoro wyglądam byle jak.
Jak już wyglądam byle jak, to po całości.
Martwe koło.
Nie może tak być, muszę postarać się bardziej i bardziej.
Być kobietą..
Zaakceptować siebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz