sobota, 20 kwietnia 2013

skinny

Dla mnie bomba mieć takie nogi:)
Moja dieta nr 1 już się kończy
całe szczęście bo już mam jej dosyć
Miałam się nie ważyć, ale się zważyłam
Ważyłam 55, a teraz 51,7 po 5 dniu diety.
Dieta obiecywała 7kg -_-
Wiedziałam, że to nieprawda...
Co prawda, popełniłam parę grzeszków.
Chyba sobie sama winna jestem.
Ale generalnie to chyba dobry wynik.
-3kg
I tak oficjalne ważenie po siódmym dniu to zobaczymy.
Ale jak na takie katowanie to powinno być mniej.
Zastanawiam się, która teraz dietę użyję...?
Zwykle po tygodniu miałąm napad obżarstwa, mam nadzieję, że mnie ominie.
Mam kilka do wyboru i myślałam nad:
-baletnicą
-dieta trzydniowa
-dieta bananowa
-dieta 5 dniowa
Chciałabym zacząć od jakieś krótkiej i żeby było to co lubię.
3 dniowa ma dużo elementów, których lubię...
Tylko nie ma mleka, które uwielbiam.
decyzję podejmę jutro...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz